fredag 9 september 2011

Att man aldrig lär sig!

Hm, har gjort ett inlägg i min blogg som folk verkligen tar åt sig av! å jag vill bara påpeka att det inte bara är mina sk vänner som läser denna blogg å att det jag skriver ofta kommer från egen erfarenghet oxå, det handlade om folk i allmänhet, folk ja inte känner, folk ja känner, med mera med mera! Så är de någon som säger att det är exakt till någon så har dom FEL å har INTE pratat med mig om det!!! Slut om det! tänker inte lägga energi på att tjafsa om sånt ja känner, skyll er själva om ni tar åt er, jag har själv varit i den sitsen, å vet hur svårt det kan vara, men har lärt mig av erfarenheten, lite det som var poängen med de hela! men om man tar åt sig kan de ju inte vara så himla bra då...? för är man lycklig med sin kille, efter tex en otrohet, varför ska man då grubbla i det som var! Det kommer inte funka om man ältar kvar i det hemska som hände! eh skit samma för va ja än säger så kommer ni inte hålla med mig förens ni inser det själva!! Så nog om detta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar