torsdag 8 september 2011

Härligt!

Känner att mitt liv är ganska så sjukt underbart nu!!! Jag å Jens hade en lite pratstund häromkvällen, för er som inte vet så går Jens behandling för spelberonde just nu, men det har aldrig varit på tal om att vi ska göra slut eller någonting sånt, för er som tror eller snackar om det! Och att han gör detta betyder mycket, å jag litar på jens och det kommer bli kanon! Känns som att folk pratar om saker dom inte vet nåt om så då kan ja ju lika gärna klargöra det här på en gång! Att vi älskar varann, ska inte gå ifrån varann och vi tar oss igenom detta tillsammans! Ja så då vet ni det :) JO MEN JUST glömde vår pratstund handlade inte om detta utan hur vi ska förbättra saker å ting, så vi ska nu börja med matsedel för hela veckorna så vi vet vad vi ska handla å laga under veckorna, för jag tycker de är super tråkigt att måste hitta på nåt att äta varjedag, å jens säger "det spelar ingen roll" så ska vi nu göra matlista å det tycker ja ska bli kul! Sen ska vi oxå ta upp saker som hänt, som vi tyckt varit jobbiga eller som vi funderar på :) Känns skönt ist för att gå å va små irriterad på nåt hela veckan å inte få ur sig de, kanske nåt som inte alls har med varann att göra med de går ut över varann!

Eddie är fort snorig, men febern har försvunnit, skönt för han lill hjärtat! Å ikväll ska han sova hos mormor <3 det ska bli mysigt, jag å jens har inte riktigt bestämt va vi ska göra mer än att vara tillsammans! Ska snosa som satan idag på min lilla prins när ja inte kommer ha han hemma i sin säng, känns ju lite konstigt men såklart första natten utan mitt hjärta! Men de kommer bli super bra å mormor kommer bli lycklig som får snosa på världens bästa bäbis :) Har nu packat hans väska å ska försöka komma på nåt riktigt mysigt vi ska hitta på sen ;)

1 kommentar:

  1. folk tycker om å snacka skit, så är de bara. Jag brukar få mat tips av eva, hennes blogg. http://elfinas.blogg.se/ hon är kanon =)

    SvaraRadera