måndag 7 november 2011

Fundering?

Hur kommer de sig att "tjejer" till exempel, om dom träffar en kille som är upptagen, dom ligger å  håller på, alltså han är OTROGEN mot sin dåvarande tjej, sen tar det slut å han blir ihop med sin "andra" tjej, å vips helt plötsligt skulle ALDRIG den killen va otogen mot henne!!! Nej aldrig, vilken sjuk tanke....... Eller??? han va ju otrogen med dej, varför då inte mot dej!!??

Alltså självklart kan man ändra sig, jag har varit otrogen i mina dagar, och uppleft otrohet, men ja tar ALDRIG FÖR GIVET att ja inte kan bli bedragen igen, ja kan ju bara ansvara för mig själv å mitt eget agerande, men det finns ju vissa som ser sig blåögd på sin parner, å de är något som jag lärt mig är LIVSFARLIGT... Annars står man där ensam, å har blivit grundlurad när alla tittar på å har vetat sanningen hela tiden, tro mig DÅ känner man sig dum.....

Men men.....

5 kommentarer:

  1. Eller, ponera att DU är otrogen mot din pojkvän, ungefär en miljard gånger, men sedan inte kan tro det är sant när han är otrogen mot dig.
    Att man lever i sin lilla bubbla där man rusar fram och sårar människor till höger och vänster, gång på gång och sedan inte tror att man nån gång själv kan bli sårad tillbaka.
    Det är väl just DET som kallas karma!
    Ett ord som ofta används men som inte många verkar förstå innebörden av.

    SvaraRadera
  2. Karma hit och dit, ordet som verkligen förlorar sin betydelse när folk använder det i tid och otid för att klaga på ANDRAS beteende då de har exakt samma beteende själv / Marie

    SvaraRadera
  3. niclas va otrogen med mig motsitt ex, klart man är osäker...men nu är de så här...

    SvaraRadera
  4. Fast man behöver väl inte skämmas för att man blivit bedragen. Är väl den som är otrogen som ska skämmas isåfall kan jag tycka.

    SvaraRadera