måndag 7 november 2011

Magkatarr

Ja det har ja ju glömt att berätta för er som är intresserade, jag har haft magkatarr nu i veckan, trodde att nån var fel såklart när de kändes som de brändes hål i magen på mig, å jag inte kunde somna förens 3 på nätterna för ja trodde ja va hungrig men om ja åt så blev de bara värre, ja iaf så har ja ätit tabletter så nu är de borta å vågen står nu på 58kg... det tackar vi ju inte nej till såklart ;) haha

Annars idag har de inte hänt så mycket mannen har åkt iväg till norge igen, jag har en super grinig pojke på golvet å jag är allmänt rastlös, så är det just i detta nu...
Men tidigare idag har vi varit å hälsat på Thezan :) det var mys som vanligt, kaffe å massa prat, så skönt att prata med henne ibland som bara känner MIG, jo såklart fler av mina vänner men ändå inte samma lika vänner, äh skit samma det var skönt iaf!!! Pierre va oxå där, så de va kul å träffa han oxå var hundra år sen tror ja!!!

Ja ja men nu ska ja kolla vidare på tv å dricka nåt för ja tror ja törstar ihjäl snart.... en timme sen ska arga barnet få sova ;P känns som de är de han vill men liiiite för tidigt än!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar