söndag 6 november 2011

Middag!!

Igår va vi på medelhavskällarn å åt :) jag hade hellre gått på 49an men det var fullt där, å vi får skylla oss själva som inte boka tidigare, men vi fick oxå med oss mamma å tommy så de va super mysigt :)
Eddie höll på å spexa å dona på va så himla tokig, min lilla prins märks att han börjar få en persolighet nu :P kul å se... Skönt att jens varit hemma några dagar nu, har haft de lite jobbigt med nizze :( men han blir väl ledsen av att få lite uppmärksamhet, men ja hinner tyvärr inte med så mycket uppfostran när ja är ensam hemma, men nu har de gått bra så nu har vi börjat om :) nu ligger han å myser i mitt knä i soffan (hör å häpna)! Lexus sköter ju sig mest själv han å är en jätte baby! tror ja måste börja ha täckväst snart å han för nu börjar det bli kallt ute å de gillar han INTE haha min lilla fis!!

Ja idag har vi inte gjort så mycket, dona på hemma,varit hos Marlene å Vincent en sväng :) sen in till stan å handla å gjort kyckling sallad :) Nu ska vi hyra Kronjuvelerna på tvn å ta det lugnt bara, imorn åker mannen igen...

Va lite trött när vi skulle äta, men de gick över :P 


 Kvällskex i soffan med mamma <3

2 kommentarer:

  1. sv. ah fast lite fel har du där, man äter när man är hungrig, om de så är 5 eller 1 gång om dan. http://www.expressen.se/halsa/1.1773881/fettbanta-med-lchf
    jag tycker maten är god tycker jag och hoppas de funkar =)

    SvaraRadera
  2. kör mitt sätt ja och jag äter 3 gånger, ibland 4 gånger (mellanmål och rikig mat 2 gång varav en frukost) om dagen tills jag blir mätt och äter igen när jag är hungrig, går och tränar ganska mkt med...sen äter jag mycket fett..
    äter ju inte gotta varje dag heller....men man får unna sig ibland..
    kör så här nu ja... äter inge kolhydrater alls... början iaf..

    SvaraRadera