torsdag 17 november 2011

tjolahopp

Mja dålig uppdat nu för tiden, inte så ok i mitt liv för tillfället, inget ja vill prata med världen om, men ja kan ju iaf säga att ja inte mår bra, men tusen tack för mina underbara vänner som finns där, å bryr sig <3<3 Ni är guldvärda! Älskling är borta å jobbar för tillfället men han finns ju där oxå såklart.... Önskar att man kunde antingen spola fram tiden lite eller bakåt,spelar ingen roll bara ja slipper JUST NU!!!

Äh livet får en att ifrågasätta sig själv ibland,  ja har en tendens att bara låta tiden gå (å sen sitter man där å funderar va fan man tänkte med) men nu gäller de att stanna upp å se vad som är viktigt å vad som betyder nåt, det har ja ju mina gamla förvirrade förhållanden att tacka för (iaf alla utom ett) att ja inte nöjer mig med att bara vara å inte känna mig lycklig, inte bara i förhållandet utan i mig själv, VAD får mig att må bra!!
Igår ramla eddie å slog huvet, å ja blev HELT förstörd, det va hemskt ju mer han grina så grina ja... Fy kändes som mamma hjärtat gick i kras, men han blev glad igen å det gick bra,  men fy satan alltså helt sjukt va man känner för dom små <3<3<3

Nu fyller han snart 1 år oxå min finaste prins, å jag har varit å shoppat lite grejs, ska ge han mestadels leksaker när han fyller å sen kläder å massa små paket på jul, han kommer ju ändå tycka de är bäst att öppna å riva :) längtas så!!!

Han va så himla liten,. gud va tiden går <3<3

 I plastsängen på BB haha :)

 Liiiiiiiten mask <3

 Myser med Mallan <3


<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar