lördag 14 december 2013

Snart jul!

Eddie har kommit in i nån hemsk trots, gnäller de första han gör när han vaknar! Ibland vill ja riva av mig håret faktiskt ;) Isak har ju aldrig sovit bra och inte inatt heller kan ja säga, kanske har jag sovit 2 timmar drygt, han vaknar, skriker, vaknar, skriker, men Inge vaken bara skriker tills han får nappen sen är de bra! I 2 min! Ganska påfrestande är de faktiskt! Även om ja haft mannen hemma nu så ja har fått sova ut, de vill man ju göra jämt ;P 
Bara en liten uppdatering! :D 

I fredags va vi på julavslutning på Kyrkis, super mysigt, Eddie älskar att va på Kyrkis han, sen va vi in till stan en sväng å köpte gardinstänger till mig, så ja äntligen kan fixa med mina gardiner :) börjar dra ihop sig till jul nu å ja skulle kunna köpa huuuur mycket julsaker som hellst, men vi ska ju renovera vardagsrummet nu efter julen så ingen idé innan vi ser hur de blir :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar